SINDROMUL ASPERGER !

Kovesi – Coldea – Gates – Iliescu – Maior – Nica …
Quod erat demonstrandum (adesea redusă la acronimul Q.E.D.)

COLDEA – KOVESI – GATES – MAIOR – GHITA – MELINDA – BULGARU … SINDROMUL ASPERGER … NU MAI E NICI UN SECRET … SUNTETI AUTISTI “ELITISTI” IMPREUNA CU ION ILIESCU “FAURITORUL” VOSTRU … SI ASASASINII NOTRI … SI INVENTATORUL “EVANGHELISMULUI” BILL GATES …

CITITI CU MAXIMA ATENTIE !!!! nu au perceptie pentru ordine legal-sociala

Sunt o banda de asasini care cred ca ei sunt Dumnezei … adica fac ce vor !!! … de fapt nu sunt asasini sunt BOLNAVI AU SINDROMUL ASPERGER !!!!!!!!!!!!

Bill Gates – Ion Iliescu – Adrian Nastase – Ilie Botos – Steve Ballmer – Ovidiu Artopolescu – Nicoleta Bulgaru – Monica Pop – Laura Codruta Kovesi – Florian Coldea … sunt “saracii” bolnavi de SINDROMUL ASPERGER !!!!!!!!!!!!!!!!!

http://www.helpautism.ro/autism/simptomele-sindromului-asperger?gclid=CNbL-ZCmsNACFQmeGwodTJ4JKw

http://www.asperger-syndrome.me.uk/people.htm

 Sindromul Asperger este o tulburare care face parte din spectrul autismului. Incidenta acestei boli este mai ridicata in cazul baietilor decat al fetelor. Printre denumirile clinice utilizate pentru sindromul Asperger se numara psihopatia autista si tulburarea schizoida a copilariei. Debutul bolii are loc in jurul varstei de 3 ani.

Tulburarea presupune in mod special afectarea comunicarii sociale, imaginatiei sociale dar si a interactiunii sociale. Printre caracteristicile persoanelor afectate de aceasta sindromul Asperger se numara: izolarea sociala si comportamentul excentric, prezenta deficientelor in interactiunea sociala si in comunicarea non-verbala. Copii si adultii afectati intampina probleme de relationare sociala si in mentinerea relatiilor pe termen lung, manifesta interes doar pentru anumite domenii si retin mecanic multe informatii despre domeniul care ii preocupa. Pot avea domenii speciale de interes (colectiile si anumite subiecte sau concepte specifice) asupra carora se vor concentra si vor invata mecanic cat mai multe informatii legate de acestea. Rolul acestor interese speciale, accentuate este: de a depasi anxietatea, a oferi placere si relaxare, de a-i ajuta sa inteleaga lumea fizica, de a crea o lume alternativa, de a crea un sentiment de identitate, de a facilita conversatia (chiar daca aceasta este unidirectionala) si de a consolida stima de sine.

Comparativ cu alte forme de tulburari din spectrul autismului, totusi, cei care sufera de sindromul Asperger nu au intarzieri semnificative de limbaj sau de dezvoltare cognitiva. Unii dintre acestia detin chiar un vocabular destul de bogat, de multe ori, care priveste un domeniu de interes. Din punct de vedere gramatical, modul in care comunica aceste persoane poate fi destul de atipic ca urmare a anomalilor de inflexiune si a repetitiilor verbale folosite. Uneori copiii isi modifica vocea si pot vorbi prea dramatic sau teatral, prea tare, cu intonatii incorecte, vorbesc prea repede sau prea incet, poate avea caracter ritmic sau poate fi caracterizata de inflexiune. Deseori apar dificultati in a declansa sau incheia o conversatie si de a alege subiectele de discutie. In anumite cazuri pot fi prezente dislexia si dispraxia, dar si ADHD. Dezvoltarea motorie poate fi intarziata, fapt care are ca si consecinta prezenta unor miscari dezordonate. Copiii diagnosticati cu sindromul Asperger nu poseda capacitatea de a rezona afectiv si de a fi empatici. Din punct de vedere emotional, persoanele cu sindrom Asperger au o intarziere de aproximativ trei ani fata de varsta lor reala.

Urmatoarele comportamente sunt asociate deseori cu sindromul Asperger (totusi, acestea variaza in intensitate de la un individ la altul):  – interactiuni sociale limitate sau inadecvate – imposibilitatea de a intelege sarcasmul, metafora sau mesajele subtile – sustinerea unui discurs repetitiv, a monologului si implicit relationare sociala unilaterala fara sa se inteleaga frazele si cuvintele complexe utilizate – tendinta de a comunica mai degraba despre sine – probleme de comunicare non-verbala insotite de abilitati verbale avansate – prezenta unor posturi aparte – lipsa de contact vizual sau privirea persistenta – reactie exagerata la anumiti stimuli vizuali, olfactivi, tactili – tendinta de a se concentra asupra detaliilor unei situatii si de a pierde imaginea de ansamblu – absenta conversatiei reciproce – obsesia pentru subiecte neobisnuite – dependenta de o rutina si inflexibilitate in modificarea acesteia – empatie scazuta – dificultati in a asimila competente organizatorice – conversatii unidirectionale – vulnerabilitate la stres – rigiditate si rezistenta la schimbare – dificultati in intelegerea normelor sociale conventionale – lipsa folosirii gesturilor sau greutate in interpretarea acestora – prezenta miscarilor necoordonate si dezordonate, neindemanare si stangacie.

In clasele primare copiii cu sindrom Asperger vor putea obtine rezultate bune, bazandu-se pe invatarea mecanica. Totusi ar putea sa intampine dificultati la citit si in intelegerea cerintelor scrise ale pedagogilor. Copiii diagnosticati cu tulburarea Asperger pot necesita un timp mai lung de a procesa informatiile sociale intrucat ei isi folosesc mai degraba inteligenta si logica in acest proces, decat intuitia. Nu uitati ca micutii diagnosticati cu sindrom Asperger se maturizeaza, deseori mai lent si parintii nu ar trebui sa se astepte sa actioneze conform varstei lor reale. Gimnaziul, invatamantul secundar si cel superior pot fi solicitante pentru cei cu sindromul Asperger intrucat calendarul cursurilor difera zi de zi, cadrele didactice sunt diferite si uneori cursurile au loc in sali diferite de clasa. Toate aceste modificari pot fi dificil de suportat si stresante pentru o persoana care nu agreaza schimbarile. Interesante ar putea fi cercurile si grupurile implicate in domeniul de interes al celui cu tulburarea Asperger. Uneori, adolescentii cu Asperger se pot simti diferiti de altii, ar putea fi izolat social de colegii sai Spre deosebire de copii mai mici, adolescentii cu sindrom Asperger au posibilitatea de a gestiona mai bine factorii de stres. Totusi, oboseala dupa o zide scoala devine o problema. Indicat ar fi sa se poata discuta cu profesorii pentru a reduce cantitatea temelor sau ca sarcinile pentru acasa sa fie extinse pe o perioada mai lunga de timp. La maturitate, simptomele bolii se pot stabiliza, iar se va observa o mai buna intelegere a prunctelor proprii forte si slabe. Ca adulti, multe dintre persoanele care sufera de sindrom Asperger pot avea legaturi puternice cu cativa prieteni, se vor casatori si ar putea avea copii. Cu toate acestea, dificultatea de a percepe subtilitatile relatiei pot fi suparatoare atat pentru parteneri cat si pentru copii. Totusi va exista posibilitatea invatarii abilitatilor sociale. Chiar daca creierul persoanelor cu tulburarea Asperger proceseaza informatiile si stimulii senzoriale diferit, totusi acestea pot avea multiple calitati care ii pot ajuta sa duca o viata independenta si chiar implinita. In cazul acestora atentia pentru detalii vizuale, onestitate, ingeniozitate, originalitate, vocabular bogat, etica, memoria logica ar putea fi utile in multe profesii. Important e