Georgeta Constantinescu, Director General Total Technologies: „Furnizăm cu succes de 20 de ani soluţii IT mediului de business românesc“

 

Georgeta Constantinescu

Georgeta Constantinescu

Înfiinţată în urmă cu 20 de ani, Total Technologies s-a impus ca unul dintre principalii furnizori de soluţii IT ai mediului de business românesc. O poziţie privilegiată, consolidată în decursul celor două decenii de activitate prin investiţii consistente în noi tehnologii şi prin efortul constant de a oferi clienţilor servicii şi soluţii de calitate, care să le acopere optim necesităţile de business.

„Parteneriatul a fost benefic pentru compania noastră atât din perspectiva suportului tehnic oferit, cât şi prin prisma calităţii şi capabilităţii soluţiilor şi tehnologiilor furnizate“ este o frază numitor comun, care se regăseşte în declaraţiile tuturor clienţilor Total Technologies. O frază care se constituie într-o recomandare valoroasă ţinând cont de faptul că portofoliul de clienţi al companiei include nume importante din toate verticalele pieţei: bunuri de consum, industrie, transport şi logistică, curierat etc.
Compania este concentrată asupra respectării promisiunilor făcute clienţilor, iar unul din principalele obiective ale echipei Total Technologies este reprezentat de împlinirea aşteptărilor mediului B2B românesc printr-un proces permanent de învăţare şi adaptare.

O listă solidă de parteneri

„Reţeta“ succesului înregistrat de Total Technologies în cele două decenii de activitate constă în deschiderea permanentă către noi soluţii şi tehnologii performante şi livrarea către piaţa locală a unui portofoliu complet de servicii, fără a face rabat de calitate, indiferent de valoarea proiectului. O strategie pusă în practică încă din anul înfiinţării Total Technologies, în 1992.

De atunci şi până în prezent, parteneriatele s-au succedat cu repeziciune, consolidând poziţia companiei pe piaţa locală. Începând cu anul 1993 se concretizează primele parteneriate cu nume grele din industria IT, Intel şi Packard Bell, pentru care Total Technologies devine reseller autorizat.

Întrezărind aglomeraţia actuală din sectorul furnizorilor de hardware IT uzual şi pentru a evita intrarea în rândul companiilor ce îşi bazează activitatea pe cantitate şi mai puţin pe calitate, managementul companiei, prin demararea parteneriatului cu Intermec Inc., face în 1996 primul pas către specializarea pe integrarea echipamentelor dedicate tehnologiei codurilor de bare. Această strategie, surprinzătoare iniţial, abordată de foarte puţine companii preocupate de tehnologii moderne la acea vreme, s-a dovedit a fi câştigătoare pe termen lung nu însă fără investiţii constante în dezvoltarea activităţii.

În 1998, compania îşi extinde portofoliul de produse datorită demarării parteneriatului cu Hewlett Packard, furnizând întreaga gamă de sisteme PC, server şi imprimante comercializate de producătorul american.

1999 şi 2000 sunt anii în care Total Technologies îşi consolidează poziţia de Total Solution Provider prin intermediul parteneriatelor cu Oracle, FileNet şi Microsoft.

Cererile clienţilor pentru o gamă din ce în ce mai largă de produse IT au determinat încheierea de parteneriate cu alţi doi mari producători la nivel global: Fujitsu Siemens în 2002 şi DELL în 2004.

În 2007, Total Technologies devine IBM – Business Partner, iar în acelaşi an, din punct de vedere al soluţiilor de colectare şi prelucrare automată a datelor, compania devine Centru de Service Autorizat în România pentru Intermec, liderul la nivel global în industria AutoID.

În perioada 2008-2010, compania îşi concentrează resursele pentru a deservi la cel mai înalt nivel cerinţele clienţilor autohtoni pentru soluţii variate bazate pe tehnologia codurilor de bare şi RFID, devenind, pe rând, în 2008 unic importator Extech în România, în 2009 reseller oficial Motorola, Zebra şi Datamax O’Neil, iar în 2010 partener oficial Tagsys RFID şi Skeye by Höft & Wessel.

După 20 de ani de activitate, Total Technologies deţine un portofoliu solid de parteneri. Care defineşte şi principalele arii de expertiză acoperite de companie: soluţii de coduri de bare şi captură automată a datelor pentru automatizarea vânzărilor (SFA), gesti-unea depozitelor (WMS), inventarierea activelor; soluţii RFID pentru: trasabilitate în producţie, biblioteci, spălătorii industriale, fashion retail; soluţii de voce pentru: centre de distribuţie şi depozite; soluţii pentru companii de curierat. Lista partenerilor este încă deschisă şi în continuă extindere.

Piaţa soluţiilor barcode a ajuns la maturitate, iar inovaţiile în acest domeniu sunt axate în proporţie mare pe îmbunătăţirea vitezei şi pe adăugarea de funcţionalităţi cu spor major de utilitate; deoarece compania este specializată pe aplicarea eficientă a tehnologiilor inovatoare s-a decis extinderea portofoliului de soluţii către aplicaţii ce aduc utilizatorilor un plus de valoare real, precum soluţiile RFID şi soluţiile de voce concentrate pe centre de distributie şi depozite împreună cu aplicaţiile software dedicate Device Management-ului echipamentelor mobile.

Parteneriatele de renume la nivel mondial sunt susţinute prin implementări de succes pe plan local. Reuşitele sunt confirmate nu doar de beneficiari, ci şi de distincţiile primite din partea furnizorilor.

Astfel, în 2003, FileNet a acordat companiei româneşti premiul Best Project pentru unul din proiectele realizate în plan local, iar Intermec, unul din principalii furnizori ai companiei, îi acordă în două ocazii premiul pentru cel mai important partener din zona EMEA. Premiile obţinute, alături de portofoliul important de clienţi, demonstrează nivelul superior de calitate al soluţiilor şi serviciilor furnizate de Total Technologies. Calitate susţinută prin certificările pe care compania le-a obţinut de-a lungul anilor, precum ISO 9001, ISO 14001 şi OHSAS 18001, atestate ale investiţiilor şi atenţiei acordate mangamentului calităţii, protecţiei mediului, sănătăţii şi securităţii la locul de muncă.

În cadrul companiei se investesc resurse importante pentru a menţine trendul ascendent în special pentru certificarea şi instruirea membrilor echipei aflaţi în contact direct cu parteneri şi clienţi. Personalul ce asigură consultanţa în vânzări şi membri echipei de suport tehnic sunt instruiţi anual cu privire la noile tehnologii, la metodele de aplicare şi întreţinerea acestora la parametrii optimi de lucru.

Expertiza, garanţia calităţii

Pentru a valorifica optim capitalul de expertiză cumulat, Total Technologies investeşte constant în dobândirea de noi competenţe, dar şi în extinderea constantă a echipei. De exemplu, în 2009, într-o perioadă în care industria IT locală resimţea din plin efectele crizei economice, Total Technologies a investit în extinderea forţei de vânzări pentru acoperirea întreg teritoriului României.

Nici partea de suport nu a fost neglijată, astfel, la momentul actual, compania deţine opt puncte de interventie pentru asistenţă tehnică şi service, în Braşov, Craiova, Timişoara, Cluj Napoca, Iaşi, Bacău şi Constanţa.

Expertiza acumulată de specialiştii Total Technologies a devenit, în timp, unul dintre cele mai importante capitaluri ale companiei. Fapt confirmat şi de referinţele venite din partea clienţilor, din domenii variate de activitate.

Noi direcţii de dezvoltare

Aşa cum aminteam, Total Technologies îşi extinde constant portofoliul de soluţii. Pintre cele mai noi aplicaţii promovate de companie se numără soluţiile de Device Management, care permit urmărirea, gestiunea şi configurarea echipamentelor hardware mobile, cum ar fi Intermec SmartSystems (soluţie dedicată echipamentelor Intermec) şi SOTI MobiControl (soluţie dedicată oricărui brand de echipament mobil). Portofoliul de soluţii software este completat cu dispozitive hardware de ultimă generaţie dintre care vom prezenta pe scurt cele mai relevante noutăţi.

În contextul extinderii portofoliului de produse cu echipamente ce dispun de funcţionalităţi noi, menţionăm lansarea primelor imprimante industriale medium-range cu ecran touchscreen Intermec PM43 şi PM43C; acestea ridică ştacheta din punct de vedere al interfeţei cu utilizatorul, al opţiunilor de conectare şi al vitezei de lucru. Noile echipamente vor înlocui modelele PM4 şi PF4, imprimante lansate cu ceva vreme în urmă, dar cu o mare răspândire în piaţă. Ambele modele sunt disponibile cu un ecran touchscreen rigid ce permite afişarea meniului de opţiuni în una din cele 10 limbi internaţionale sau pe bază de pictograme universal valabile.

Tot în cadrul printerelor, însă de data aceasta discutând despre gama de portabile, remarcăm noile modele Intermec PR2 şi PR3, imprimante semi-rugged ce presupun costuri reduse de achiziţie dedicate tipăririi de chitanţe în teren.

În sectorul achiziţiei de date, noile scanere pentru coduri de bare Intermec SG10 şi SG20 completează gama de produse dedicate retailului „uşor“ cu viteză mare de scanare, design atrăgător şi construcţie rezistentă. În această perioadă, scanerul Intermec SG20 este subiectul unei ample campanii de promovare ce targetează farmaciile ce se aliniază la standardele programului Prescripţia Electronică, fiind una dintre cele mai interesante propuneri pentru dotarea farmaciilor din prisma performanţelor, a suportului local şi a costului redus de achiziţie pentru un brand consacrat în mediul de business global.

Oferta extrem de variată propusă de Total Technologies poate fi analizată in extenso pe magazinul virtual www.smartscan.ro, lansat recent, clienţii putând comanda produsele dorite direct de pe site.

Pentru a veni în întâmpinarea necesităţilor de optimizare a fluxului de operaţiuni din companiile ce îşi desfăşoară un procent mare de activitate în depozite şi centre de distribuţie, Total Technologies a demarat anul acesta parteneriatul cu cel mai mare provider de soluţii de „voce în depozite“ Vocollect, companie americană cu peste 25 de ani experienţă în domeniu.

Compania americană este lider global în domeniul aplicării tehnologiei de recunoaştere vocală în folosul companiilor ce îşi bazează activitatea pe centre de distribuţie şi depozite. În fiecare zi, Vocollect Voice este folosit de peste 350.000 de lucrători, în mai mult de 60 de ţări, compania având peste 1.500 de clienţi la nivel mondial.

Pe pagina Soluţii din cadrul website-ului www.totaltech.ro veţi găsi disponibilă în limba română cartea „Talking Warehouse“, o amplă resursă de informare referitoare la cum optimizează soluţia de voce Vocollect, activitatea din depozite împreună cu studii de caz concrete.

Toate aceste exemple reprezintă o confirmare a strategiei proactive a Total Technologies, startată în urmă cu 20 de ani: extinderea continuă a portofoliului de aplicaţii, produse şi servicii furnizate către piaţa locală, pentru a veni în întâmpinarea cerinţelor clienţilor cu cele mai noi soluţii existente pe piaţă. Echipa Total Technologies are ca focus principal oferirea aceluiasi nivel înalt de suport clienţilor actuali, împreună cu lărgirea orizonturilor şi identificarea noilor oportunităţi de aplicare în mediul de business a tehnologiilor inovatoare furnizate de producătorii globali de hardware şi software organizaţional.